Ezek a központok minden korosztály számára elérhetők, élsportolók, hétvégi sportolók és lelkes kezdők alkotják a klienskör alapját.
Amennyiben egy fiatalabb korosztály felé szeretnénk nyitni, két csoportra kell fókuszálnunk: az ezredfordulósok (y generáció) és a Z generáció. Ha e kettőt összeadjuk, együttesen népesebb csoportot kapunk, mint a baby boomerek és az X generáció együttvéve. De ami az idősebbeknek vonzó volt egykor, az a fiatalokat ma nem igazán érdekli.
“Az ifjabb generációk egy sarkosabb, innovatívabb fitnesz irányába vonzódnak, mint a CrossFit, a boot camp (az amerikai haditengerészet ihlette edzésforma) és a kiscsoportos edzések.” mondja Amanda Radochonski, az EXOS üzlet és operatív szenior igazgatója.
A sportteljesítmények beiktatásával ez a kihívás megkerülhető, az egészségtudatos fiatalok bevonzásával, akik az elkövetkező évek során használni fogják a létesítményt.
Használd ezeket a technikákat, hogy egy csúcsmodern edzési programlehetőségként pozicionáld termedet.
Közösséget építeni minden esetben előnyös, de a cégek által használt metódusok rengeteget változtak az utóbbi tíz évben.
Manapság fontos hogy percre kész legyél a különböző platformokon, mint az Instagram, a Facebook, ahol lehetőséged van közölni az ajánlataidat széles körben a fiatal generációknak.
“Minden a közösségi médiáról szól a fiatalok esetében, és az üzenetnek erőteljesnek kell lennie, mert csak egy rövid időd van arra, hogy elnyerd valaki figyelmét.” mondja Radochonski. “Az egyedi, mozgást ábrázoló felvételek vonzóak a fiatal ügyfelek számára,” mondja Josh Adams az EXOS teljesítmény menedzsere. “Embereket akarnak látni, akik jól szórakoznak, igyekeznek, keményen dolgoznak.
Fiatal közönség megszólítása esetében előtérbe kell helyeznünk az egészség és fitnesz közösségi vonzatát. A legtöbb fiatal nem akar azzal időt tölteni, hogy csak futópadozik vagy bicepszet erősít a tükör előtt.
“A generációk, amelyeket be akarsz vonzani a gyakorlatok fizikai és mentális előnyeire is kíváncsiak, de legalább annyira nyitottak ezeknek a közösségi aspektusára, ” mondja Adams. “Egy családi vagy csapat típusú környezetet kell teremtened számukra.”
Az ifjabb generációk egy sarkosabb, innovatívabb fitnesz irányába vonzódnak.
A nagy doboz edzőterem hangulat – nagy létesítmény, mindenhol gépek, nem sok szabad terület – nem elég jó a fiatalok számára.
A modern edzőtermek újragondolják a tér kialakítását. A gépek elhelyezését, a trendeknek megfelelően a súlyzós edzésekhez, csoportos edzésekhez és intervall edzésekhez alakítják.
“Egy sokkal atlétikusabb stílus érdekében, mozgasd a gépeket az edzőtermed széleihez és alakíts nyitott teret a kiscsoportos edzések és a mozgás számára.” mondja Adams.
Ez a kialakítás lehetőséget ad a személyes interakciókra, amit a fiatalok kedvelnek és a játékmezőhöz kötődnek.
A fiatalabb ügyfelek gyakran igényesebbek szüleiknél az egészséges táplálkozás terén, de továbbra is keresik az útmutatást, főleg ha az a teljesítmény növeléssel hozható összefüggésbe.
“Napjaink sportolói folyamatosan keresik a tudást, hogyan étkezhetnének tisztábban, hidratálhatnának helyesebben és érezhetnék magukat energikusabbnak.” mondja Radochonski. “Sport dietetikusok, akik az edzések előtti és utáni folyadékbevitelről, a táplálékkiegészítőkről és az egészséges táplálkozásról beszélnek, nagyban felkeltik a fiatal közönség érdeklődését.”
A fiatalabb generációk képernyőkön élnek és elvárják a csatlakozást bármerre is élnek, dolgoznak, vásárolnak, étkeznek és izzadnak.
Az online időpontfoglalás, edzéstervező szoftver (mint BridgeAthletic) és applikációk, amelyek segítenek a céljaik megvalósulását követni akkor is, ha nem az edzőteremben vannak éppen (mint az EXOS Journey) kulcsfontosságúak. De akkor sem adhatod át az embert teljesen a technológiának.
“Az EXOS-nál a személyes interakcióban gondolkodunk, amelyet a technológia támogat, és nem fordítva,” mondja Radochonski.
Az adatok szolgáltatják az objektív történetet, amelyet a fiatal ügyfelek használnak, amikor a fejlődésüket a közösségi médiába kiviszik.
Rehabilitációs központokban, az edzők és a klinikai személyzet adatokat gyűjtenek az orvosok számára. De az új generáció számára akkor is létfontosságúak ezek az adatok, ha azok nem az orvos számára készülnek.
“Az egészségügyi adatok mellett, mint a pihenéskori pulzusszám és a vérnyomás, követjük a testösszetételt és az erő és állóképességbeli változásokat.” mondja Adams. “Az adatok egy objektív történetet alakítanak ki, amelyet fiatal ügyfeleink használhatnak amikor a fejlődéstörténetüket a közösségi médiában megosztják.
Amellett, hogy egy közösséghez tartoznának és fejlettebb a kulturális tudatosságuk, a fiatalok szociálisan aktívak és törődnek a környezettel és a fenntarthatósággal.
A tudatos áramfogyasztás, az újrahasznosítás, a természetes anyagok használata vonzó azok számára, akik igyekeznek a tevékenységüket és értékeiket összehangolni. Ilyenek például a szelektív hulladékgyűjtés az intézmény teljes területén, a textil használata papírtörölközők helyett a mosdókban, vagy a digitálisan aláírható nyilatkozatok.
Ha tetszett, amit olvastál, és jelentkeznél a novemberi EXOS képzésre, most még megteheted, kedvezményes áron! A képzést John Stemmermann, az EXOS Performance alelnöke tartja angol nyelven, magyar szinkrontolmáccsal. Katt ide a részletekért.